Tervetuloa tutustumaan teille kohdennettuun työterveyspalvelun kokonaisuuteen!
Työterveyssopimuksenne palvelusisällön päivityksessä ehdottamamme uusi työterveyden palvelukokonaisuus on SUPER. Tältä sivulta löydätte tarkempaa tietoa SUPER-palvelukokonaisuudesta.
SUPER on laaja ja kattava erikoislääkäritasoisen sairaanhoidon sisältävä palvelukokonaisuus, jota voidaan helposti laajentaa yrityksesi tarpeisiin lisäämällä yksilö- ja työyhteisötason lisäpalveluita.
Olemme määritelleet tarjoamamme palvelukokonaisuuden muun muassa vuoden 2023 työterveystoiminnan ostojenne perusteella, sillä haluamme tarjota juuri teidän tarpeitanne vastaavaa työterveyspalvelua.
SUPER-palvelukokonaisuus strategisena työhyvinvointivalintana
SUPER-palvelukokonaisuus tarjoaa laajat työkykyä tukevat erikoislääkäritason palvelut sekä Mielen Pihlajalinnan palvelut, jotka lisäävät työntekijöidesi sitoutumista ja työhyvinvointia.
SUPER tarjoaa ennakoivaa työkykyjohtamista, nopean hoitoon pääsyn työntekijöillenne sekä sujuvat hoitopolut, jotta arki sujuu mahdollisimman mutkattomasti.
Toimintasuunnitelmanne sekä mahdolliset vakuutukset pysyvät ennallaan
Päivitykset tehdään normaaliaikataulun puitteissa oman työterveyden yhteyshenkilönne toimesta. Myös mahdollisesti ottamanne ryhmäsairauskuluvakuutukset pysyvät ennallaan.
Maksat vain käytöstä
Sopimus on suoriteperusteinen eli laskutus tapahtuu toteutuneen käytön perusteella. Palvelusisällön päivitys ei vaikuta hinnoitteluun. Voimassa olevan hinnastomme löydät nettisivuiltamme.
Lisäpalveluilla lisää vaikuttavuutta
Voitte laajentaa SUPER-palvelukokonaisuutta tarpeidenne mukaisesti lisäämällä yksilö- ja työyhteisötason lisäpalveluita.
Teitä varten
Pihlajalinnassa teitä palvelee aina oma työterveystiimi, joka tuntee yrityksenne ja henkilöstönne.
Pidämme huolta työkyvystä!
Super-palvelusisällön tarkempi kuvaus:
Määrittelemämme tutkimussisällöt nojaavat näyttöön perustuviin lääketieteellisiin hoitosuosituksiin.
Sairaanhoidon vastaanotot
- Työterveyslääkärin ja yleislääkärin vastaanotot (myös LääkäriChat)
- Työterveyshoitajan vastaanotto (sairausvastaanotot)
- Sairaanhoitajan vastaanotto
- Hoidollinen fysioterapia 1-10x/asia (sis. erityisfysioterapia)
- Erikoislääkärin sairaanhoidollinen konsultaatio
(1–2 kertaa/asia, työterveyslääkärin tarvearvion perusteella)
Tutkimukset & toimenpiteet
- Laajat tutkimukset laboratorio
- Laajat tutkimukset kliininen fysiologia
(EKG, Spirometriat, PEF-seuranta, ENMG, yöpolygrafia, holter (24 h), RR-24 h-rekisteröinti,
rasitus-EKG) - Laajat kuvantamistutkimukset
(Natiiviröntgen, ultraäänitutkimukset (myös biopsiat, ohjatut injektiot ja punktiot), magneettitutkimukset) - Tähystystutkimukset (luonnollisten aukkojen kautta, esim. gastroskopia, colonoskopia)
- Laajat yleislääkäritasoiset toimenpiteet (myös erikoislääkärin tekemänä)
Muut palvelut
- Mielen Huoli -linja 1-3x/asia (matalan kynnyksen kontakti asiantuntijahoitajaan)
- Lyhytterapia 1-10x/asia (sis. unettomuusterapia (1-6x/asia)
- Kansalliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet
- Vapaa-ajan matkustamiseen liittyvät rokotteet
- Työhön liittymättömät ajokorttilausunnot
- Ortopediset kevyttuet ja tukipohjalliset
SUPER-palvelukokonaisuus sisältää ennaltaehkäisevät lakisääteiset palvelut sekä erikoislääkäritason palvelut ja Mielen Pihlajalinnan palvelut. Super on suoriteperusteinen, käytön mukaan veloitettava työterveyssopimus.
Tarkka listaus tutkimuksista ja toimenpiteistä:
Työterveyden lisäpalvelut
Lisäpalvelut mahdollistavat valitun palvelukokonaisuuden laajentamisen.
Tarjoamme laajaa lisäpalveluiden valikoimaa, jolla voitte täydentää työterveyden kokonaisuuttanne.
Esimerkkejä saatavista työterveyden lisäpalveluista
Yksilöpalveluiden valikoima (palvelut eivät Kela-korvattavia)
- Hoitajapalvelu (hoidon tarpeen arvio puhelimitse tai chatissa)
- Kausirokotteet (influenssarokotteet)
- Muut rokotteet (kysy lisätietoa)
- Lähetteettömät erikoislääkärikäynnit (esimerkiksi vuosittainen käynti gynekologilla)
- Täydentävät palvelut TULE-vaivojen hoitoon
- Erityistason psyykkinen hoito
- Uniapnean hoidon aloitus
- Silmätaudit
Työyhteisöpalveluiden valikoima
- Työkyvyn tuen sovellus
- FirstBeat Life
- Työnohjaus
- Työyhteisösovittelu
- Digiterveys-palvelut
- Forever Online
- Yksilöllinen verkkokoulutus päätetyön ergonomiaan
Yleisimmät kysymykset koskien palvelusisältöjen päivitystä
Miksi sopimustamme päivitetään?
Päivitämme kaikkien työterveyssopimuksiemme palvelusisällöt vastaamaan uutta neliportaista palvelusisältömalliamme.
Työtämme on ohjannut asiakkaidemme tarpeet työterveysyhteistyön suhteen, lääketieteellinen näkemyksemme työkykyä parhaiten tukevista hoitopoluista, oikea-aikaisen ja -tasoisen hoitoon pääsyn varmistaminen sekä ajantasaisen työterveyshuoltolain ja hyvän työterveyshuoltokäytännön asettamat raamit.
Haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme ennakoitavan ja selkeän palvelukokonaisuuden, jota voitte täydentää halutuilla lisäpalveluilla. Näin pystymme varmistamaan sujuvat hoitopolut ja tukemaan työntekijöiden työkykyä mahdollisimman optimaalisesti.
Tarvitseeko minun allekirjoittaa palvelusisällön päivitys?
Kyseessä on muutos, joka vaatii hyväksyntänne. Koska kyseessä on palvelusisällön muutos, riittää sähköinen hyväksyntä eikä päivitys vaadi erillistä allekirjoitusta. Sähköiseen hyväksyntään pääsette saamanne sähköpostin kautta.
Tarjottu palvelusisältö vaikuttaa liian laajalta, voinko vaihtaa tarjottua sisältöä?
lman muuta! Teille tarjottu palvelukokonaisuus on valittu vastaamaan mahdollisimman hyvin vuoden 2023 työterveysostojanne. Mikäli tämä ei tunnu vastaavan tarpeitanne, keskustelemme mielellämme toiveistanne. Voitte halutessanne valita suppeamman SOPIVA- tai SUOSIKKI-palvelukokonaisuuden. Lisäpalveluiden avulla on myös mahdollista räätälöidä palvelukokonaisuutta teitä parhaiten palvelevaksi.
Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön sähköpostista löytyvän Yhteydenottopyyntö sekä hyväksyntä -painikkeen kautta ja olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä!
Voinko vaihtaa minulle tarjotun palvelusisällön toiseen palvelusisältöön?
Ilman muuta! Teille tarjottu palvelukokonaisuus on valittu vastaamaan mahdollisimman hyvin vuoden 2023 työterveysostojanne. Mikäli tämä ei tunnu vastaavan tarpeitanne, keskustelemme mielellämme toiveistanne. Voitte lisätä lisäpalveluita tai halutessanne valita suppeamman SOPIVA-palvelukokonaisuuden.
Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön sähköpostista löytyvän Yhteydenottopyyntö sekä hyväksyntä -painikkeen kautta ja olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä!
Voinko muuttaa tarjottua palvelusisältöä?
Ilman muuta! Haluamme tarjota juuri teille sopivan palvelukokonaisuuden ja keskustelemme mielellämme toiveistanne. Jokaiseen palvelusisältöömme on mahdollista lisätä määrättyjä lisäpalveluita kuten esimerkiksi tähystystutkimukset, ajokorttilausunnot, Hoitajapalvelu tai erilaiset rokotteet. Voitte myös halutessanne valita suppeamman palvelukokonaisuuden.
Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön sähköpostista löytyvän Yhteydenottopyyntö sekä hyväksyntä -painikkeen kautta ja olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä!
Vaikuttaako palvelusisällön päivitys hintoihimme?
Ei. Sopimuksenne on suoriteperusteinen eli laskutus tapahtuu toteutuneen käytön perusteella kuten aiemminkin. Palveluiden hinnoittelu ei muutu palvelusisällön päivityksen yhteydessä. Työterveyden yleisen hinnaston päivitämme vuosittain. Voimassa olevan hinnastomme löydät nettisivuiltamme.
Millä perusteella tutkimuksia tehdään ja kuka niistä päättää?
Määrittelemämme tutkimussisällöt nojaavat näyttöön perustuviin lääketieteellisiin hoitosuosituksiin. Tutkimukset ovat sairaanhoidollisissa tarpeissa vain lääkärin määräyksellä ja vain tarpeeseen eli potilaiden hoidossa hyödynnetään vain kulloisenkin oireen tai sairauden selvittelyyn tarvittavat tutkimukset.
Haluan keskustella tarjotusta palvelusisällöstä, miten toimin?
Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön sähköpostista löytyvän Yhteydenottopyyntö sekä hyväksyntä -painikkeen kautta ja olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä!
Miten voin hyväksyä sopimuksen?
Pääsette hyväksymään sopimuksen saamanne sähköpostin Yhteydenottopyyntö sekä hyväksyntä -painikkeen kautta.