Palvelemme jatkossa työterveyshuollon eri asiakkuusmuotoja niille kohdistettujen omien palvelulinjojen kautta. Palvelulinjojen eriyttämisellä sujuvoitetaan asiakaspalvelua ja parannetaan palvelun laatua.
Osana jatkuvaa kehittämistyötämme olemme tarkastelleet yhdessä asiakkaidemme kanssa heidän tarpeitaan ja toiveitaan. Asiakastyytyväisyyskyselyjen perusteella esiin on noussut tarve selkiyttää eri asiakkuusmuotojen palvelukanavia. Näin ollen Hoitajapalvelua käyttävien työterveysasiakkaidemme eri sopimusmuotoja vastaamaan luodaan omat palvelulinjansa. Kaikille asiakkaillemme on tarjolla sekä sähköinen asiointi että palvelunumero.
– Aikaisemmin terveydenhuollon ammattilaisemme vastasivat samassa kanavassa kaikille työterveysasiakkaillemme, sopimusmuodosta riippumatta. Jatkossa tunnistamme kunkin asiakkaan tarpeet paremmin, kun he ohjautuvat suoraan tiimille, joka on perehtynyt asiakkaan sopimusmuotoon ja sen sisältämiin palveluihin. Näin voimme palvella asiakkaitamme entistä sujuvammin sekä ohjata heidät laadukkaammin ja entistä nopeammin oikean avun ääreen, toteaa johtava työterveyslääkäri Henni Hyytiä-Ilmonen.
Tulemme informoimaan loppusyksystä niitä asiakkaitamme, joihin muutos vaikuttaa.
Tulemme myös tuottamaan asiakkaillemme materiaalia muutoksesta henkilöstöviestinnän tueksi. Asiakkaillemme muutos ei tässä vaiheessa aiheuta toimenpiteitä.