Työterveysasiakkaidemme palvelukanavia selkeytetään ja parannetaan

Palvelemme jatkossa työterveyshuollon eri asiakkuusmuotoja niille kohdistettujen omien palvelulinjojen kautta. Palvelulinjojen eriyttämisellä sujuvoitetaan asiakaspalvelua ja parannetaan palvelun laatua.

Osana jatkuvaa kehittämistyötämme olemme tarkastelleet yhdessä asiakkaidemme kanssa heidän tarpeitaan ja toiveitaan. Asiakastyytyväisyyskyselyjen perusteella esiin on noussut tarve selkiyttää eri asiakkuusmuotojen palvelukanavia. Näin ollen Hoitajapalvelua käyttävien työterveysasiakkaidemme eri sopimusmuotoja vastaamaan luodaan omat palvelulinjansa. Kaikille asiakkaillemme on tarjolla sekä sähköinen asiointi että palvelunumero. 

– Aikaisemmin terveydenhuollon ammattilaisemme vastasivat samassa kanavassa kaikille työterveysasiakkaillemme, sopimusmuodosta riippumatta. Jatkossa tunnistamme kunkin asiakkaan tarpeet paremmin, kun he ohjautuvat suoraan tiimille, joka on perehtynyt asiakkaan sopimusmuotoon ja sen sisältämiin palveluihin. Näin voimme palvella asiakkaitamme entistä sujuvammin sekä ohjata heidät laadukkaammin ja entistä nopeammin oikean avun ääreen, toteaa johtava työterveyslääkäri Henni Hyytiä-Ilmonen.  

Tulemme informoimaan loppusyksystä niitä asiakkaitamme, joihin muutos vaikuttaa.   

Tulemme myös tuottamaan asiakkaillemme materiaalia muutoksesta henkilöstöviestinnän tueksi. Asiakkaillemme muutos ei tässä vaiheessa aiheuta toimenpiteitä.  

Aikaisemmat ajankohtaiset uutiset

Influenssa voi tulla kalliiksi

Tiesitkö, että terve työikäinen voi sairastaa influenssaviruksen vuoksi viikon ajan? Yhden sairauspoissaolopäivän kustannus on keskimäärin 400...

Tunnetko oman työkykyvalmentajasi?

Pihlajalinnan moniammatilliseen työterveyshuoltotiimiin kuuluu myös työkykyvalmentaja, joka toimii työterveyshuollossa sosiaalialan asiantuntija...

Arjen ajankäytön lautasmalli

Syyskauden käynnistyminen tarkoittaa monilla arkirutiineihin palaamista. Rutiinit – nuo mainio renki, vaan viheliäinen isäntänä. Uusi syyskausi...

Työ mielen hyvinvoinnin lähteenä

Kun työ sujuu, se tuntuu hyvältä. Sujuvan työn äärellä työntekijä itsekin tuntee tekemisensä arvon. Monesti se tuntuu suorastaan siltä, että minä...